Helgen...

Jag har haft en helg som jag spenderat hemma... Tråkigt väder, tråkigt humör och frustration över detta med min wp-blogg... Har haft lite strul med mailen också, men det verkar som att jag lyckades klura ut det problemet i alla fall... Varför ska allt gå så fel??
 
Visar det sig att jag får göra om bloggen från scratch, så får det väl bli så. Känns lite trist bara, med tanke på alla inlägg som jag har där. Men blir det så så är det bara att gilla läget! 
 
Imorgon väntar en ny vecka, och det blir en tuff dag imorrn! Nya glaset till fiskdisken har kommit, och jag beställde ju självklart fisk till disken, som kommer imorrn. Kanske inte det smartaste draget, eftersom det kommer en massa annat imorrn också! Men va fasen.. Finns väl fler än jag som jobbar, så vi får hjälpas åt...
 
Nåväl... Nu blir det en dusch, sen ska jag försöka ta tag i lite bilder som ligger och väntar, vet att det är några som väntar på ett särskilt album... *S*
 
Ha en fortsatt fin söndagkväll alla därute!
Upp