Tack för stödet!

Ojoj.... Seg start på den här dagen, kan jag lova.... Vaknade första gången inatt/imorse vid tretiden, hade svårt att komma till ro och somna om.... Nästa gång jag vaknade var vid halv elva... Skönt! Men.... Har känt av ögonvärken igen, försökt slappna av med ett varmt bad.... Gick sådär, fortfarande lite värk, eller trötta ögon. Kanske det är ett tecken på att det var ett bra drag av mig att gå te optikern i torsdags? Skulle tro det, om inte så är det ett tecken på att jag börjar bli stressad igen. Den värsta tiden på året jobbmässigt börjar ju nu...

Har ju som sagt precis klivit upp ur badet, hängde in en skjorta i badrummet på "ångning", har en idé om outfit till ikväll.. Har i det närmaste bestämt mig för att åka ner till Trombon för lite dans te Dreams... Behöver höra lite nytt! Kameran hänger nog med, men om det blir några bilder får vi se...

Förresten så passar jag på att tacka för alla fina ord/röster om min bild som är med och tävlar hos Tvspelsweb på fejjan... Även om det inte skulle gå hela vägen... TACK alla!
Upp