Long time no see...

Ojoj.... Gårdagen... Den började segt, slutade nån gång strax efter två på natten då jag stängde av datorn... Därav min sega söndag... *S* Jag vaknade strax efter åtta tror jag och gav upp försöken att somna om nån gång vid niotiden, men har sovit nu under dagen istället...

Jag var på middag hos mamma och pappa ju, som ni såg.. Gjorde mig klar och mötte sen upp Elene, och så gick vi te Trombon där Dreams stod för underhållningen. Måste säga det, att trots sjuka halsar och vik på keyboard, så gjorde de en bra spelning! Bra musik och fart i låtarna. Fast de får gärna skippa "Proud Mary" för min del, tycker inte om att dansa te den... *S* Det allra bästa med kvällen var att träffa en vän som man inte sett på snart elva år, och som vi sa... Det får absolut INTE gå elva år till nästa gång igen...

Nu sitter jag här i sängen och tänkte väl försöka fixa nåt att äta... Börjar kurra i magen! Sen måste jag nog ta mig ut för att handla lite te frukosten imorrn... Inga ägg kvar! Paniiik! *S*

Så här såg det ut utanför mitt fönster för ganska precis ett år sen.... Nu är det barmark, regnigt och grått.... Hoppas på lite snö te jul iaf!

Upp