Tisdag kväll

Idag är jag lite glad... Det funkade med den radiostyrda fjärrutlösaren te kameran. Snabb leverans var det också, så den sidan kan rekommenderas! HÄR! Sen när jag kom hem, så låg en ny fotobok på hallmattan... Jag har väntat bra länge på den, det är en premie som jag fick för att jag började prenumerera på Fotosidan. Man kunde välja mellan flera olika, och jag valde "Befintligt ljus". Man får lära sig att fota i som sagt, befintligt ljus och så tror jag att det finns lite övningar i den också. Kikade lite i den förut, verkar himla bra! Sen har jag ju tre andra böcker också.... Digitalfotografi - 3 delar. Ska börja kika lite mer i dem, tror jag..

Sen så är jag glad för att nu på måndag har jag sovmorgon! Yes! Hade egentligen velat vara ledig hela dagen, men det gick inte att få det så.. Så jag jobbar tre timmar på kvällen istället.. TACK EMMA!

Upp